Friday, February 5, 2010

Mode: Sangat Malas

Dunno why this week aku nyer mood super duper malas...nak buat kerja malas...nak pergi gym malas...serba serbi malas la...aiiiyyyookkk...mood pun tengah swing2 nih...huhuhu...kat ofis duduk melangut jer...konon2 bz...padahal duk melayan im ngan geng2 forum...hahaha...this weekend my BIL nyer kenduri kahwin...majlis menyambut menantu pulak...dah 2 malam ktorg bertangga kat rumah mak...menyiapkan goody bag for tetamu nanti...sakit2 la pinggang aku...syidah apatah lagi...die ngan fahmi jer berdua mengerjakan goody bag tu...repack kerepek, bungkus nata de coco...cian budak berdua nih...aku just sempat datang malam2 jer tolong masukkan all the foods kat dalam goody bag...

Malam ni cinta ada futsal...so i'll be alone at home...hurmm...cam biasa la kan...sorg2 duduk rumah ape lagi...malam ni kena buat operasi pembersihan rumah...tak leh malas2 lagi...asyik delay jer bile nak wat operasi...kain dah menimbun kat dalam bilik tu...baju pun ada yg nk disidai...(thats your job yer sayang)...kekadang aku pelik jugak...duduk berdua jer...tapi kain baju mengalahkan orang anak 2...huhuhu...rumah plak nak kena vacuum....dah penuh debu dah aku rasa...aku memang allergy sket tgk umah bersepah ni...serabut kepala den...

....lepas kemas umah kite layan grey's anatomy season 5....yahoooo.....

No comments:

Post a Comment