Wednesday, May 5, 2010

Hadiah Dari Suami

"Bila april tiba...hati mula berkata...bilakah agaknya...mahu kita ke sana"...hehehe...i love april...not because it is my birthday tapi...adalah...hehehe...last saturday, pas makan mcd kat taman melati, "jom pergi beli hadiah sayang"...aku yang mula2 ngantuk terus buntang biji mata...seronoknya...he gave me two options either tangan atau mata..."satu jer"..."dua2 xleh"...lepas fikir punya fikir, i chose mata coz i've been craving for this since ages dah...so its time for shopping again...yeay!!!!!!!!...1st venue was JJ Setiawangsa...


Aku pernah berkenan 1 sunglasses kat sini and the price is quite reasonable...so dengan semangat yang berkobar2, here i come again...


They're having a mega sale but the price was a bit pricey for me...ari tu kalu tak silap aku harga die was lower than this...tetiba jadi mahal kemain...tak aci ni...diorg mark up harga ke apa nih...then we moved to the next mall, Carrefour Wangsa Maju...kat situ aku ada berkenan with 1 design by Marc Jacob tapi mak aiii...mahal bebenor..ape kemain mahal cermin mata nih...bukannya ada power bagai...harga mahal sebab designer brand jer...tapi memang cantik la...ishk2...tak sanggup la aku nak suruh laki den beli...even die xkisah tapi xsampai hati la pulak kan...kami kena berjimat cermat...banyak lagu mende yang perlu disettlekan...hukhukhuk...last mall that we went was JJ Wangsa Maju...masa ni aku cam dah tak berapa nak berharap...sebab takut takde yang berkenan kang, frust pulak...tapi, kalau dah jodoh tak ke mana kan...akhirnya aku berjaya jumpa apa yang aku mahu...yahooo!!!!...

finally, its mine....

....thank you so much sayang for this lovely present....mmmuuuaahhh

No comments:

Post a Comment