Monday, May 31, 2010

Dating on Wesak Day

Supposed hari2 cuti umum aku mesti qada' tido...takde la tido smp petang pulak kan...juz ambil peluang nak bangun lambat sket...hari2 kena bangun awal kan...time public holiday camni la baru merasa nak tido lama sket...but on friday, seawal jam 8am cinta dah kejutkan aku...

cinta: sayang, bangun la...jom kite pergi breakfast nasi lemak...
me: emmm....(mata stil tertutup tapi telinga aku dah berfungsi sepenuhnya)
cinta: jom la sayang...pastu kite g jalan2...saya nak cari kasut futsal ni...
me: hmmmm....(dalam hati takkan kasut awak sorg jer kot)....
cinta: saya tak belikan awak kasut lagi kan? jom hari ni kite jalan2 cari kasut...
me: haaaa???? kasut??? (betul ke ape yang aku dgr ni)
cinta: jom la cepat sayang...offer expired sampai ari ni jer...kalu tak, offer burned...
me: ok jom!!!!!! (dengan cergas dan pantasnya aku terus masuk bilik air and mandi...hehehe)

mandi, siap2 and here we go (to breakfast first...perut perlu diisi kalu tidak, akan mengamuk la buah hati pengarang jantungku ni)...


done with our breakfast, we're straight headed to K to the L to the Double C...its shopping time!!!!

mana satu yek???

KLCC tengah sale sekarang...almost semua store having discounts...best2....





Sempat jugak ktorg singgah kat butik Edy Hardy...konon2 tgk dari luar cam ada discount la kan...masuk2 tengok sehelai baju RM800++...mak aiii....gilor ke ape...stkt baju tshirt gambar bunga2 and tengkorak smp rm800++...tak mampu la eden...itu dah macam belanja aku utk sebulan dh tu...hahaha...

belek2 pun jadi la...heheheh

4.20pm @ TGV...we were watching Freddy Kruger's Nightmare story...fuhhh...adegan2 suspen sangat berjaya...ada jugak la beberapa kali aku tengok thru jari jemari ku ni...hahaha....seram siot...tapi ending aku xpuas hati...tetiba mak nancy kena bunuh by si freddy thru the mirror...padahal freddy dah rentung kena bakar dek nancy tu...camne gayanya plak freddy blh hidup balik...confius aku...(tak pun, maybe lepas ni ada sequal kot)...


mission to find the futsal shoes adalah berjaya...cinta bought nike T3 futsal shoes for himself ...while for me, i couldn't find the right shoes for me...tiap kali aku try ada jer tak kena...sakit kaki la...kembang la...haishhh...frust betul...


....lepas ni, jangan merungut lagi yek dear....kasut dah baru, jangan main macam punggem k...hehehe....

No comments:

Post a Comment