Saturday, December 11, 2010

2010 final vacation

Its the end of 2010 already..rasa sekejap jer masa berlalu..tup tap tup tap dah nak masuk 2011 dah..aku rasa azam thn lepas cam kena carry forward jer..hahaha..eh..jap..aku nak cite sal our vacation..ape hal la melalut smp azam thn baru lak ni..dush dush..dah dah..kembali ke topik asal..


This the very last minute nyer vacation..aku cuma booked 1 day before..we're lucky i guess coz managed to get a room at Colmar Tropicale, Bukit Tinggi..ni laki aku nyer hal la sebenarnya..konon lepas exam nak release tension..ktorg plan nak ke Afamosa..tapi faham2 jer la..musim2 cuti sekolah ni, jangan harap la nk dpt booked last minute..mula2 dia cam dah pasrah dah xdpt nk booked..tapi yg aku hangen, sket2 "tarak" "tarak"..itu jer yg dia duk ulang..xtahan telinga tu yg aku booked jugak room kat sini..bedroom suite pun boleh la..janji laki aku puas hati..nasib baik la aku sayang die sepenuh hati..kalu tak..jangan harap okeh!!

view from our balcony

Since it was a last minute vacation, i only managed to book a bedroom suite..sebab tak nak menghampakan permintaan suami, bedroom suite pun boleh la..i tot the room was just slightly bigger from the standard room, so xkisah la kan..sekali tengok, mak aii..kalu nak sumbat 10org dalam room ni pun muat kot..ngeri pun ada..sebab nak tido berdua jer..banyak sangat ruang kosong..cinta sampai xleh tido la..aku? hurm..aku ok jer..as long ko jangan suruh aku tido sorg2 sudah..mau time2 tu jugak aku cha alip bot!!!..

It such a romantic place..especially for newlyweds or for honeymoon..bangunan die sangat cantik..unik..org cakap ala2 perancis..tapi aku xtaw la..ater teman tak penah sampai france lagi kan..but its quite bored up here..tmptnya xde la besar mana..and not much activity can be done around the hotel area..all the park such as rabbit park, japanese park and botanical garden not in the walking distance..kena naik shuttle bus kalau nak ke sana..malam2 memang sangap sket la..nak karok pun xde..yg ada tmpt game budak2..tapi token kemain mahal..rm2 utk satu token..memang melepak dlm bilik jer la jawabnya..eh..dah la yek..aku nak turun jap..carik makan..perut dah menjerit2 lapar ni..nanti kalu rajin aku smbg balik k..daa....
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment