Saturday, December 25, 2010

Wedding on Christmas Eve

Venue: Dewan Raja Muda Musa

Pengantin: Baizura and Aqasha

Mentang2 artis nyer wedding cecepat ko post yer nyah..keji sungguh..hahaha..xde la..aku tgh stucked in traffic jammed ni..DT nyer concert mlm kang tp sunway dh start jammed giler dh ni..dari aku duk melangut dalam kete baik aku update blog kan..

Bangun2 tido cinta dah bising suruh bersiap..nak g wedding his schoolmate..g pick up mr satari and straight to shah alam..ngam2 ktorg smp masa pengantin tgh berarak..

Uiiii..pelamin diorg cantik giler ko..sana sini fresh flower..pastu diorg pakai plak baju color kuning..cam majlis diraja dh aku rasa..ini jer la gambo yang sempat aku snap..org ramai sgt..xkose aku nak menyempit2..

Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment