Monday, January 10, 2011

New Year Party

We supposed to do year end party...but since ramai yang on leave, terpaksa la ditunda to New Year Eve Party lak...poyo2 jer konon2 party kan...hahaha...actually its more to makan-makan and gift exchange aktiviti...saja jer aku guna perkataan "party" tu, nampak gempak sket...hehe..aktiviti menambahkan lemak starts with nasi lemak, sambal sotong, sambal kerang, ayam masak merah, ayam goreng and paru goreng...amacam? mengancam kan? (elok2 k...air liur tu jangan sampai meleleh2 plak)...hehehe...


breakfast: settle...

For lunch, kak ton belanja McD...rugi la if org belanja xmakan pulak kan...kita lupakan diet buat sementara waktu...kita carry forward next year jer la...hahaha...


cian kak eda...sanggup dtg even sakit kaki

the presents


cake seponser by kak rab

the red velvet...(suraya sulatin, jgn jeles okeh..hehe)

Even perut aku sebenarnya dah penuh, tapi sebab tak nak menghampakan kak ton yg nak belanja, aku order gak Prosperity Burger (tamak kan?!)...bukan ape, tak baik menolak rezeki...hahaha...(padahal tak sedo diri tembolok beso)...



And masa yang dinanti2kan...time utk bagi hadiah...neves okeh masa ni...perasaan cam dapat hadiah dari secret admirer...hahaha...

the blue one is mine...

lat with her parker pen

kak eda with her new baju kurung

dayah with her new pasu (pasu ke tu yek..aku xtaw la)

na got new purse

zana dapat polka dot handphone bag

dzu dapat handbag baru

kak rab pn dapat handphone bag

me with my nighties

Tapi dalam banyak2 hadiah, hadiah kak ton la paling gempak...korg nak taw apa??? sila scroll yek...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

jeng...jeng...jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

mempersembahkan

sepek mata terbaru di pasaran!!!!!!!!!!!! hahaha...

...We really have so much fun...gelak tak henti2...sakit2 perut aku...disebabkan makan yang terlebih2 overload ari tu, lat ada pesanan sket...

"minggu depan, kita g gym taw!!!!"...ahahaha....

2 comments:

  1. mmg sikit pon ko tak tinggalkkan aku kek red velvet tu eh? so nice of u skendel ! huh! *majok

    ReplyDelete
  2. alor2...camne aku nk bwk blk..skali pandang ada lagi...2 kali pandang dah lesappp!!! hukhuk...nnt kite g just heavenly lg yek..

    ReplyDelete