Thursday, October 22, 2009

>> Akhirnya <<

Pagi tadi aku sampai dengan mata yang sangat mengantuk (ini gara2 so u think u can dance la nih)...sampai ofis, turun hawker beli mihun goreng & kopi O panas...diulangi kopi O panas yek...dengan harapan hilang la mengatuk aku...tapi nan ado....hahahaha....nasib baik aku sampai ofis awal...sempat jugak la aku membuta dulu kat port biasa...lepas meeting, terus aku menghadap kerja yang dah bersusun2 atas meja...

Around 7.50pm baru cinta came to pick me up....then we singgah selayang mall kejap coz konon2nye aku nak trim rambut....rambut aku dah out of shape dah ni....tapi bile tengok salon kat sana, aku jadi xbape confident la (iye saya sangat choosy when it comes to my hair)...the 2 best hairdresser pada abad ini (for me) still at my hometown and not to forget freddy @ MIKO pavy...diorang ni memang terbaek wokkk....

Then singgah kejap makan kat jhonny....xsangka plak aku kat sini ada jhonny...we both juz ordered nasi goreng & tomyam sup (lupa plak nak amik gambo coz perut dah lapar)...boleh tahan jugak nasi goreng ngan tomyam die...pas makan terus gerak balik...capek bangat dong...its a very long day for both of us...

..cant wait for tomorrow coz aku cutiiiiii.....


No comments:

Post a Comment