Friday, January 1, 2010

>> TGIF <<

Ini kira cite last year la nih...hahaha...last wednesday, kak rab @ BOS ajak ktorg sume lunch kat TGIF Pavy...tapi bukan sume la die belanja...juz aku, na ngan fazila...for our burfday treat...(syukur, murah rezeki kak rab)...masa nak g ni ada kejadian yg membuatkn aku bengang...ko bayangkan...aku ngan na naik teksi dari depan segi college tu ke pavy kena 8 hengget...(ktorg xreti naik bas coz xtaw nk turun kt ner)...uncle teksi tu tipu meter...agak2 la pakcik kan...dari ofis aku tu ke pavy xde la jauh bebenor...masa nk turun na sound "mahal giler"...uncle tu wat derk jer...siot la tu apek...xberkat duit tu lu dapat...


TGIF @ 6th floor






our 1st mummy wanna be


Tengah tunggu order, Dzu ngan dayah sampai...diorg kuar lmbt sket coz memasing ada keje...so ktorg berlima gerak dulu...

dayah nmpk sgt sembap...maybe sbb pregnant kot

kak rab with her buffalo wings


kak eda, chicken and salad

na, chicken & shrimp

aku, chicken & fries


ada berbau kedengkian di situ...hehehe..

Sangat penuh perut aku k...pas makan, ktorg singgah jap kat baskin robin...pas lunch kena ada desert kan...hehehe...walaupun perot masing2 mcm nk meletop dh, tapi tetapppp...

memsg tgh choose mana satu nk beli nih

mine

ape la yg kak eda nak tunjuk tu

ahaks...

...."Ko pening tak na naik teksi nih?" na menjawab dgn jayanye "Naik"...aku, kak eda ngan dayah muke dh konpius dah...ko mabuk ke ape na...lain yg aku tanya lain plak yg die jawab...hahaha...thanks again for the lovely lunch kak rab....

No comments:

Post a Comment