Tuesday, January 26, 2010

Aku tak dapat nak update

AAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHHHH...tensen2...dont know what is wrong with this lappy or broadband...bukan main payah lagi nak online...bile dah online tak boleh nak upload gambar plak...stress2...even nak login facebook pun terkedek2...last nite lagi best...almost an hour aku tunggu nak loading page...sampai kong la bateri den...huhuhu...

Sementara connection ok ni, aku update la sket2 yek...apo yang den ingat...hehehe...last friday we had our lunch at ancasa hotel...our boss belanja maa...iyo la...our boss dapat surat 'keramat'...haruslah celebrate ngan team members kan...hehehe...




our team...all gurls k...

1st round

Buffet die best jugak la...more to masakan kampung...macam2 ada...but tang desert die ada kureng sket...sebab takde cake coklat...hehehe...nasib baik ada cekodok manis yang sedap and rangup giler...aku konon2nye nak rasa seketul jer...(konon diet la kan)...last2 bukannye setakat seketul, berpinggan2 aku sebat...hahaha...(abis diet aku)...

sedondon plak ari ni



kak rab


....Thanks boss for the lunch treat...ari ni pun, makan free jugak...fazila belanja kat kenny rogers...terima kasih daun keladi yer lat...(^_^)...

No comments:

Post a Comment