Tuesday, June 8, 2010

Mimpi

I was in a car...pakai baju cantik2 macam nak pergi kenduri kahwin...i was wondering, siapa plak nak kahwin ni kan...kinda blurry sket...sampai2 tengok pengantin dah nak nikah...so i went into the house...nak jenguk jugak la siapa pengantin tu kan...i was shocked when i saw the bridegroom was my HUSBAND...i was like WHAT????? my husband is getting married in front of me...tapi yang peliknya aku sikit pun tak mengamuk...cool jer...tok kadi mintak izin nak nikahkan sang suami dengan perempuan durjana tu pun aku boleh setuju...(ada ke tok kadi mintak izin ngan isteri pertama dulu yek)...dengan persetujuan isteri pertama, sang suami telah selamat dinikahkan...dan aku masih mampu tersenyum...happy sebab ada chance nak dapat payung emas di "sana" nanti...pengantin bersanding sambil ditepung tawar oleh si isteri yang mithali...tiba2 aku ada dalam kereta bersama2 ngan pengantin...dan bermula lah keamukan isteri...sampai2 kat umah, si isteri terus naik atas (tapi umah aku setingkat jer), masukkan baju dalam bag sambil dihalang oleh sang suami...tak sempat nak mengamuk, alarm clock pun berbunyi...masa untuk bangun and mandi...(maaf yer kawan2...adegan amuk terpaksa ditunda)...itu pun kalu mimpi aku bersambung la...hahahaha...

(Peringatan untuk sang suami: DO NOT EVER TRY TO THINK ABOUT THIS!!!!!)

...living is easy with eyes closed....

No comments:

Post a Comment