Sunday, July 25, 2010

Entry Campur-Campur

Aku dah selamat pulang ke dakapan suami after 3 minggu berjauhan...rindu bangat sama dia!!!! and now, back to normal again...after 3 weeks of mc, its time for me to get back to work...alhamdulillah, my wound pun dah kering...sekarang dah boleh jalan laju sket...just sometimes ada la rasa2 sengal & ngilu...but i think its normal la kan...kesian tengok si isteri yang dah lama terputus hubungan dengan dunia luar, cinta took me to delicious on the friday nite...



our dishes for dinner



our dessert....yummy!!!!


the atmosphere was very nice, ada live performance, the food was nice and the dessert was superb...but the place was quite stuffy...maybe sebab friday nite so the crowd agak ramai malam tu...i will definitely come again for the chocolicious sundae...sangat heaven...sedapnye (aiseh...teringat la pulak)...huhuhu...

The next day, dating day again...dating kat OU pulak...


Dah lama sangat tak tengok movie rasanya...my choice of course la nak tengok Twilight tapi cinta cakap cerita tu jiwang sangat...sume wanita nak tengok cerita tu sebab nk tengok Edward Cullen jer...betul ke???? then ok la...kasi chance la dekat cinta nak pilih movie kan...and he chose...

Ong Bak, The Final Battle

Arrghh...aku sangat frust dengan cerita ni...as it is the final battle, i assumed the story line would be much better...at least the fighting scene tu buat la gempak sikit...ini macam xlogik sangat...ada 1 scene tu, raja apa ntah nama, dah kena pancung kepala dengan si gagak hitam tu, but still boleh bercakap lagi...siap menyumpah2 kat gagak hitam lagi...apa daa...for me, i prefer the first movie of Ong Bak...yg 2nd tu ok lagi la tapi yg 3rd ni memang merepek la...overall aku bagi rating 2.5/5 jer...

While waiting for our movie to start, sempat jugak la kami berjalan2 cuti mata...banyak butik tengah sale sekarang ni...topshop, dorothy perkin, La Senza, Guess, Zara and macam2 lagi la...since Zara ada sale, laju jer la ktorg singgah...cinta memang suka beli jeans kat sini...cutting sedap katanya...aku pun cam perasan jugak la nak cari jeans...(xsedar diri yg awak tu besar gaban)...hehehe...tapi memang nasib menyebelahi aku...i managed to find one jeans...yang penting muat okeh!!!...hahaha...


I really fall in love with its cutting...and its kinda stretchy...so xde la perut aku sakit sangat kan...sangat gembira la hati ini coz berjaya jugak menyambar sehelai jeans...(bukan ape, sume jeans aku dh xmuat nk masuk sbnrnya...huhuhu)...oh ya!! besides jeans, aku juga telah berjaya mencari kasut idaman...

last pair pun...

Dah lama cinta bagi duit suruh aku pergi beli kasut...tapi takde yang berkenan di hati...skali dah jumpa, yang tinggal last pair la pulak...mula2 ingat nk cari kat store lain, tapi cam takut dah xde design ni...so dengan gamblenya, beli jer la...lagipun elok lagi...

On Sunday, we woke up quite early coz cinta wanted to eat nasi lemak at his favourite stall...pas makan, tiba2 jer cinta ajak pergi midvalley pulak coz nk tengok Mantra...nasib baik la aku pakai baju yang agak semenggah...kalu dibuatnya aku pakai selebet, mau kena beli baju baru agaknya...hehehe...actually aku yg nak sangat tgk movie ni...tengok review cam best jer...being a good and understanding husband so he took me to Midvalley to watch this movie...


ramai giler org beratur nak beli tiket


Mantra: This horror film picked up the story of the use of black magic for revenge and self-interest.

The story begins with the opening story in the local cemetery where Muzir persecuted by Hasbi to complement the black magic and get a wife Muzir.Mr. Hasbi is to be jailed for life. In prison, Muzir desires revenge, so he learns black magic from a dying warden (Hamdan Ramli) who helps him escape by erasing the holy words that are emblazoned all around. Shot in the infamous Pudu Jail.

Cast Starring Filem Mantra , Movie Horror by Zul Handyblack, Hasnul Rahmat, Hamdan Ramli, Mas Muharni, Bob Lokman, Ruzaidi ,Abdul Rahman,Mariani.

(source from http://trailerthemovie.net)

Seram jugak aku tgk cite ni...demi berebut seorang perempuan, seorg lelaki sanggup mengenakan ilmu hitam terhadap kawannya sendiri...ishk...aku rasa banyak kejadian macam ini berlaku sekarang...sume berpunca dari hasad dengki...eeeee...seram and insaf aku...konon nak tengok sangat...tapi dek kerana tak berapa berani, banyak scene aku tutup muka ngan shawl jer...hahaha...overall rating aku boleh bagi 3.5/5...

emm...otw nak balik tu, aku sempat menyambar lagi sepasang kasut...(menghabiskan saki baki duit from cinta)...hehehe...


....weekend yg best utk saya & cinta....*wink*wink*....

No comments:

Post a Comment