Monday, November 30, 2009

>> Aidiladha <<

Lambat bebenor cite ari raya kluar kan...xpe la...janji ada k...hehehe...this year we spend both of hari raya at my parent's house...as usual kalau ari raya ibu mesti buat rendang & nasi himpit...but this year ada menu tambahan...laksa penang...being as a wife, of course la aku kena bangun awal kan...siapkan juadah suami & ayahku sebelum diorg pegi masjid...(kalu tak, mesti tunggu ayah aku mengaum dulu baru nk bangun...hehehe)...

bersiap ke masjid

Lepas sembahyang raya, we went to the cemetery....its been 3 years since my sister past away...since that, lepas jer sembahyang raya kitorg mesti pergi menziarah pusara arwah...semoga kau tenang di sana, my sis...aminnnn....



ibu mertua & menantu tunggal

Since upacara korban diorg buat ari sabtu, so ada la masa ktorg nk pergi beraya kan...1st stop, of course la rumah aunty kejora ku...hehehe....(dh xde umah lain nk serang daaaa....)...this year along beraya kat kampung abang adi...so umah andak rasa sunyi without these 2 kids (nabila & kimi)...



ko tengok budak baju oren tu...khusyuk menikmati kuah kacang (her fav)

diskusi hebat anak beranak


2 beradik

forum suami & isteri

Next stop was asu's house...ni pun kitorg pergi dah petang2 sket...kosongkan perut dulu la kan...





Dah kenyang perut dengan mihun sup, kitorg lari jap g parkson...bukan sebab year end sale dah start k...aku & cinta nak carik sweater coz the next day, ktorg nak g tmpt yang 'high land' sket...hehehe...

jatuh cinta ngan abg xde kepala

lagi sorg terjebak



We managed to find what we're looking for...tapi bukan ktorg berdua jer...cemana sibuk aku & cinta carik baju, camtu jugak la askar2 aku nih...end up, masing2 dapat tshirt sehelai sorg....kena pow lagi aku...huhuhu...balik dengan hati girang jer masing2...

....selamat ari raya aidiladha....

No comments:

Post a Comment