Sunday, November 22, 2009

>> Futsal <<

Mak aiii...sakit2 pinggang aku lepas main futsal semlm...itu la bahana lama sangat tak exercise...terkejut beruk sume urat2 aku...itu belum kire pancit lagi...memang out la stamina aku...huhuhu...nasib baik la we juz play for fun...malam tu aku, dzu & zana tumpang kete en.muslim...we played at 2D Dimensi court @ Jalan Foss Pudu...tp tempat die memang menakutkan daaa...kalu aku yang drive memang confirm xsmp la...hahahaha....

The Supporters

'CHELSEA' Team


Before game started, sempat lagi aku mengodek2 kasut aku...skali tapak die nk cabut daaa...nasib baik aku ada bawak gam sume bagai...(cam Macgyver la pulak)...terpaksa la aku gamkan kat situ jugak...

Bad injury

For 1st game, kitorg jumpe ngan Real Madrid and guess what...we won 6-0...oleh kerana aku sedor diri yang fitness aku memang yilek pocik, aku main half time jer for each game...lagipun kasi can la org lain nak main plak kan...hahaha...even 5 minutes tu pun aku dah terjelir dah...penat wooo....

aku stay kat belakang jer coz xlarat nk lari...hahaha

dzu & zana in action


Liverpool was the champion for the league...memang Chelsea xde luck la malam tu...siot betul...tapi.......

winning team 'LIVERPOOL'



Aku dapat award 'Best Player' for female siotttt...surprised gilorz coz orang cam aku yang kaki bangku dapat award nih...hahaha...xsia2 la pengorbanan kasut kesayangan aku...

tak dapat diselamatkan lagi


....balik, mandi, makan & tido dgn nyenyaknye....

1 comment:

  1. hehe..
    tak menang takpe. we had fun..
    kaki aku sakit ni wehh..adoi...

    ReplyDelete