Thursday, November 5, 2009

>> Last Open House <<

Last saturday cinta ada invitation to an open house cum birthday party at felda villa...even raya dah abis, ada jugak org nak wat open house lg kan...pagi tu macam biasa, aku & cinta buat haluan masing2...dun be surprised k...cinta ada clas on saturday...so aku ape lagi...bergerak pulang ke umah ibu & bapak la kan...(nasib baik umah bapak ku dokek ajo)...

Sampai umah ibu tengah masak tomyam...macam taw2 jer coz dah bape ari aku teringin nak makan tomyam...(jangan speku aku preggy plak k)...nak masak tapi kemalasan melanda diri...hehehe...umah aman damai jer...rupa2nye, notnot (my sis) takde...die pergi 'The Lost World of Tambun'...ikut rombongan skolah...xsedo diri punye budak...dah nak exam pun sibuk nak berjalan...release tension katanya...patut pun senyap jer...kalu tak mesti bising dengar budak 2 beradik tu 'bergaduh'...adik macam biasa la...melekat dengan komik die...around 6pm aku gerak balik coz the party started at 8pm...

We arrived at Felda Villa quite late...party dah start pun...untung betul burfday gurl ni...elanie xsilap aku namanye...teringat zaman kecik2 dulu...my mom wat my burfday party kat umah jer...tapi meriah habis k...merasa jugak la aku dapat hadiah banyak2...hehehe...back to elanie party...ramai jugak guest yang datang...makanan that nite, boleh tahan la...ada nasi tomato, kambing bakar, kuey tiau goreng, dessert & aiskrim...tapi aku makan kuey tiau jer...perut dah santak makan kat umah mak aku...



We chose to sit outside...happening sket

Gambar berdua adalah wajib kan...hehe

Malam tu ada live band...tapi pada aku lagu2 die a bit old school la...burfday gurl is 10 years old (kalu xsilap aku la)..dah kire teenagers la kan...ada ke die bawak lagu 'Kuda ku Gagah Berlari'...not so suitable (for me la)...tapi kire ok la kan...ada gak la music dr senyap jer...


Gerai grill lamb


...Happy Belated Burfday to Elanie....



No comments:

Post a Comment