Friday, November 27, 2009

>> Jalan2 Cari Makan <<

Cite ari raya tunggu dulu yek...banyak sgt gambonye...kite cite sal makan2, shopping & berjimba dulu yek...hehehe...emmm...last wednesday, we went to JJ Setiawangsa...saje nak jalan jauh sket...lagipun cinta nak makan nasi lemak antarabangsa...sampai2 sana we straight headed to the restaurant...cinta lapar bangat tu...ye la...lama die menunggu aku abis game kat bursa tu kan...(cian laki eden)...


landscape sgt cantik


cinta with his nasi lemak & paru

me, of course la mi kari...tapi kureng sket la mi kari die this time


banana split...tapi xde coklat flavour...

Lepas makan kitorg lepak kat 'Song Box'...murah seyh kat sini...for 1 hour RM11...aku ngan cinta memang dah lama nak g karaoke nih...since murah, ape lagi kan...tempat die pun ok la...baru lagi i guess coz lagu die xbape nak banyak lg...



searching for room 17



'Aku dan Dirimu'


....best la pulak g karaoke ni kan...even sore xsodap, belasah jer la....hahahaha....


The next day, lepas keje kitorg singgah kejap kat The Mall...cinta insisted nak carik bag for his lappy...

carik jangan tak carik

this one.....

or this one...

After pikir punye pikir...last2 cinta took the first one...coz dah lama he been eyeing on this eminent bag...

bye bye mr deuter

Rewang nyer rewang, aku terjumpa......




Aku memang dah jatuh cinta ngan handbag nih...i like the color very much...sumthin different coz the colors is kinda bluwish and purple...tapi apakan daya...harganye mahal bebenor...even ada discount 40%...sabo bebyk yer fara...maybe next time...huhuhu....




No comments:

Post a Comment