Monday, December 28, 2009

>> Aman Damai di ofis <<

Sangat best environment kat ofis ari ni...aman damai, senyap jer...ibarat boleh dengar la bunyi air pancut kat bawah tu (blh dgr ke dari tingkat 27?)ishk...tipu2...emm...haa...kalu perut ko berkeriuk kelaparan mmg boleh dengar la...(to that extend nyer damai)...xde pencemaran bunyi as usual...juz aku ngan na jer yg ada...kalu ari2 camni kan best...xde la bingit telinga aku...hehehe...kerja pun sgt effective and productive...(hanya aku dan na tahu betapa productive nyer kitorg)...hahaha...sangat heaven bekerja dalam suasana yang 'aman lagi damai' camni...betul tak na???..oh ya...semlm burfday fazila (27th december)...selamat hari lahir yer lat...semoga panjang umur & murah rezeki...jaga baby ko elok2 yer...spesel utk ko...(penat aku carik taw)

april 2008


november 2009

....juz short entry jer ari ni...will update bout our vacation kat perlis later2 k....(aku sgt kemalasan nk compress gambo)...

No comments:

Post a Comment