Saturday, December 19, 2009

>> Santau <<

Done with cite antu versi omputih, kite layan plak cite seram versi melayu...so on wednesday we went to Midvalley...aku lemah sket g midvalley ni...bukan ape ramai sangat teenagers bertenet kat sini (ramai yg xsemenggah la)...huhuhu...sampai2 tu org xramai lagi...beratur beli ticket and managed to get 4pm nyer ticket...then terus turun bawah, sapedek...adik ngan nina request nak mkn piza...






Pas makan, teringat plak nak main bowling...aku dah lama teringin nak main 'Glow in the dark bowling' kat sini...the price is quite reasonable i think...1 game RM5 and shoe rent RM3...no wonder la penuh ngan budak2 sekolah kat sini...aku memang geram la ngan budak2 nih...dah la ko tu duduk kat table org...bile aku cakap "this table belong to us" die bole plak wat muke kerek semacam...as if aku plak yg wat salah...ko dah salah duduk kat table org, say sorry la sket...show some respect...ini tak...nak wat muke plak...macam ko tu bagosss sangat la...die igt aku ni sebaya ngan diorg ke ape...aisshhhh...menggelegak btl aku tengok perangai budak2 nih...sabo jer la...spoil mood betul...







Adduuhhh...giler lama aku xmain bowling nih...sume skill dah ilang dah (macam terer sangat kan)...hahahaha...ngam2 kul 4pm ktorg masuk kat movie hall...i was surprised coz the hall was a big one and it were full of people...cite melayu okeh...aku cam amazed jap ah...ramai jugak yang nak tengok cite SANTAU nih...thumb up for Puteri Marldiana who acted as 'Nina' in this movie...memang berkesan la lakonan die pada aku...masa die kena rasuk tu memang real la...seram jugak aku tengok...sape2 yang xtengok lagi cite nih, aku memang recommend la korg g tengok....support our film k...lagipun cite nih memang best...quite straight forward and actress die memang besttt...

Abis movie while waiting for cinta, ktorg ronda2 while taking pictures (itu wajib)...hehehe...






dalam toilet pun jadi...hehehe

While ronda2 nih, sempat lagi budak 2 orang ni pow aku...xpasal2 dapat sehelai suar sorg...for me? yilek pochi...memang bahaya btl bawak budak2 nih kuar...skill bodek diorg memang sukar ditandingi wooo...


....another tiring but fun day for me...juz spending my time with my lovely sisters....


No comments:

Post a Comment