Wednesday, December 9, 2009

>> Pengumuman!!!!!! <<

Pagi ni aku sampai ngam2 jer...xbeli breakfast pun coz i need to control my eating habit skrg nih...huhuhu...naik atas switch on pc, bukak lotus notes and terus masuk forum...tgh2 rancak borak, na bgtaw die ada pengumuman utk sume...aku dah assumed bukan2 dah...die ni nak benti keje ke, nak sambung belajar ke...hati dah xtenteram dah ni...rupe2nye..."kawan2, aku pregnant"...aku stunned kat situ kejap utk 5 saat...it was really a good news...(ada jugak berita yg boleh menceriakan aku yg tgh marah td)...die baru check pagi nih so xtaw lg la dh bape bulan...even mak die pun xtaw lg...hehehe...memang berjangkit la pregnant nih...na mesti berjangkit from fazila & dayah ni...so next year ktorg akan dapat 3 anak buah serentak...hehehe...aku suka...aku suka...

Justify Full
na menyampaikan khabar gumbira

mummy wannabe belanja lunch ari ni...nasi beriyani tajudin


kakak yang dah kurus sampai

our lunch






.....tahniah yer mummy2 sekalian...for fazila, dayah & na, no more fast food k...pesanan from kak eda jgn lupa...mulut dah kena zip...hahaha...pasni aku ngan dzu jer yg dibenarkan mengeluarkan kata2 tidak bermoral...korg sume kena berpantang...hahaha..(na, ko dh prepare wish list?)...bole aku tumpang sekaki...seronoknye ada kawan pregnant nih...hehehehe....

No comments:

Post a Comment