Saturday, March 27, 2010

Big Mission : Day 5

Update2 on my diet program...last tuesday aku kena gastrik teruk...melarat2 sampai ke hari khamis...nak kata aku skip meal, takde plak...memang pedih kaw2 la ulu hati ni...siap dengan muntah ngan 'teberr' lagi...tak tahan wooo...bila aku ngadu kat ibu, she asked me to go to the clinic...mana la taw kot2 ada isi katanya...aku pun ada riso sket la sbb my red flag pn dah delay for a few weeks...tapi aku yakin aku 'kosong'...hehehe...tapi ktorg pergi jugak klinik coz nak kan confirmation..check nyer check its negative daa...i juz got normal gastrik and angin sudah masuk dalam itu badan laa...itu yang perut aku senak giler and pedih sepanjang masa...masa g check kat klinik tu, aku tak bape berkenan la ngan doctor die...he just asked what's wrong with me...takde initiative pn nak check patient die betul2...juz tanya2 camtu pastu terus bagi ubat...(die igt aku tipu ke ape)...

Because of this gastrik, aku xleh nak work out for 3 days...badan rasa xlarat sangat...makan pun kena sangat berhati2...makan pedas tak boleh...makan lambat pun xboleh...time2 ni la pulak kan die nak datang...hukhukhuk...tak terurus jadinye diet aku...

But today, my work out schedule back on track...petang tadi sempat singgah gym kejap...exercise on the cross trainer...tapi teruk la record...juz larat lari 3.3km in 20 minutes...itu la bahananye bile dah lama sangat tak exercise...stamina busuk giler...takpe2...slow2 k...

....setakat ni aku belum timbang lagi yek...cam suspen jer nk naik atas the weighting machine tuh...hahaha...haaaa.!!!!!!!..weekend n jangan lupakan diet anda k anak2...(pesanan ni pun ditujukan khas buat diri aku sendiri)...hehehe....

No comments:

Post a Comment