Saturday, March 6, 2010

Newlyweds: Satari & Huda

Another pengantin from batu pahat...hehehe...this time, mengantar mempelai pulak...the groom was cinta's best buddy since secondary school...at first cam malas gak nak g coz bukannye dekat2 kan...but bila mengenangkan his best friend getting married, cam rasa bersalah pulak tak g...so pepagi ahad tu terkebil2 la aku bangun mandi, siap2 and zasss gerak g amik shidah ngan fahmi...diorg nak ikut skali...we reached rumah pengantin perempuan around 1.30pm...sangat awal coz diorg bersanding on 2.30pm...of course la ktorg nak tunggu pengantin...tak berbaloi la datang jauh2 tak tengok pengantin bersanding...hehehe...(warning: this entry memang banyak giler gambar and aku agak malas nak berstory mory...so enjoy the pic yaaa...)...hehehe...

pape hal gambo aku dulu...hahaha

12 khemah for the kenduri

cinta and his youngest bro


the pelamin



memula sampai ktorg makan laksa dulu...sedap dowh laksa die...

sementara menunggu pengantin lelaki sampai, ktorg lepak kat umah pengantin dulu


mini pelamin for malam berinai


arrival of the groom


first tol




2nd road block

3rd road block

and the final one...masa ni satari dah xsabo nak tengok rupe isterinye...kasi surprise sket ler....hehehe....jeng jeng jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

comel betul the bride in this jawa costume


berangkat ke pelamin kt luar


siap ngan dayang iring lagi taw


xcantik la angle gambo aku nih...chesss

up-close sket

the groom's family


shidah & fahmi...
btw, berbaloi2 shidah ikut ktorg this time...y??? she found sumone at this wedding ceremony...hahaha...lawak seyh...


makan time (already third time for makan for us...hehehe)


"nganga syg, abg suapkan"

ape yg dibisikkan tu?

cake cutting


"abg nyer turn plak"

sama cantik sama padan kan?


For satari & huda selamat menempuh alam perkahwinan...juz sedey sekt la utk diorg coz terpaksa berjauhan buat sementara waktu...huda still tak dapat transfer to KL...nmpknye satari kena balik johor tetiap minggu la camni...hehehe...selamat pengantin baru...semoga berkekalan hingga ke anak cucu...amin...

....bile tengok org kawin, tetiba aku feeling cam aku lak yang kawin...nak2 color baju diorg sama plak ngan ktorg...bestnye jadi raja sehari...mana cd kahwin aku haa??? (sila abaikan tahap imaginasi aku yang tinggi tu k)...hehehe...

No comments:

Post a Comment