Saturday, March 20, 2010

Blank

Waaahhhhh.....ini memang betul2 lama aku xupdate...a lot of work lately nih...sungguh kekangan kerja...weekend pun tak duduk diam...ada jer aktiviti...by the time sampai umah, nak online pun cam malas jer...yang ada dalam kepala aku ni juz nak tido jer...rehat sepuasnye...eemmm...ape yg berlaku last week yek...jap..jap...

1. My best friend masuk hospital coz ada sakit kepala yg amat kronik...sampai skrg aku tak berkesempatan nak melawat die...ishk...rasa bersalah menyelubungi diri...

2. Saturday (14th March) went to my old friend's wedding...kebetulan she's married cinta's old school mate (abg polisi lagi)...BUT...cinta bengang coz die xdpt nak attend wedding tu coz aku lupa bawak balik jeans for him to wear to the kenduri...huhuhu...sori dear...

3. Aku and nahar berkampung kat MLC for 2 days to conduct a training to all users...juz 2 of us...sangat heaven...keje rilex...makan tanggung...tido lena...balik awal...kalu ari2 suh aku wat training pun takpe...hahaha...

4. Sempat amik AL halfday just because ayah ajak g low yat semata2 nak beli lappy for yani...(aku kalu ayah/ibu ajak g memana agak susah utk aku say no)...

5. I was on MC on thursday coz badan rasa tak larat sangat...eden domam...siap ngan package selsema...nasib baik die xkasi super package lagi (siap ngan batuk)...

....pictures from the wedding later2 la aku update yek....

No comments:

Post a Comment