Tuesday, March 30, 2010

Membina tulang yg kuat

I've never been a big fan of milk...minum pun masa childhood dulu jer...pastu ibu berhentikan and replace ngan ribena and vitagen...since then aku xpernah lagi menyentuh susu (susu tepung k)...but since aku tengok iklan kat tv yang pompuan menari pastu pinggang die sakit tu, cam timbul kesedaran plak...coz lately ni aku dah start rasa sakit2 lutut and pinggang...iklan tu ada quote "tulang akan bertambah lemah bermula dari usia 30thn"...aku mcm OMG!!! lagi 3 thn jer lagi tuh...kena amik kalsium bebyk ni...kena start minum susu nih...dan dan tu jugak cinta turun g beli anlene...konon nak kasi aku minum la...aku nk minum boleh...tapi bersyarat...syaratnye...aku xnk bancuh susu tuh...pada aku masa bancuh susu tu ada cam bau hanyir sket...nanti dah bau tu aku tak lalu minum...sebab nak suruh jugak bini die minum susu, cinta sanggup bancuhkan u alls...hahaha.....

satu mug penuh yg harus diminum

Kembang kempis aku nak menghabiskan satu mug susu nih...rasa nak muntah, muak sume ada...but dek nak membina tulang yang kuat, terpaksa la aku telan sume...

ni mmg betul2 abis k...bkn aku buang or what

....minum susu anda jadi sihat dah kuat...aku try with anlene dulu...yang coklat or original yang sedap yek???....

No comments:

Post a Comment