Sunday, March 28, 2010

Newlyweds: Nisa and Wan Malik Faizal

Wedding yg dh agk lama aku attend tp baru nak update gambarnye...hehehe...sori yek...lately ni malas sket nak compress gambar...itu yg gambar pengantin tak kuar2...as i said before, the groom is cinta's friend masa sekolah dulu...and the bride is my friend masa ktorg sekolah kat SRK 2 KKB...it is so coincidence...kecik sangat dunia ni...pusing2 situ jugak...

ibu ngan ayah baru sampai

the theme color was so cute...white and baby pink

pelamin pun super duper cute

she looked gorgeous in white

me and nisa'


Actually before diorg bersanding, ada la upacara lalu bawah pedang bagai...al-maklum saja la...the groom is a policeman...tapi aku malas nak kuar sbb masa tu aku dh lepak dlm umah...dah dpt port baik nak amik gambar dpn pelamin...lagipun kat luar bkn main panas...duduk lelama kt panas tu mau sakit pala aku...so aku tunggu pengantin masuk jer la...



segak betuk pengantin ni

me and nana

....To nisa' and husband, selamat pengantin baru....Semoga kekal dan bahagia hingga ke akhir hayat....

No comments:

Post a Comment