Friday, November 26, 2010

AAAARRRRRGGGHHHHH!!!!!!

Kenapa laMC ni VA.ALIF.VA.YA. macam ni yek
Menggelabah tak tentu hala
Lantak la ko...xkose aku nak layan
Lagi ko marah, lagi aku wat (saja nak sakitkan hati ko)
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....

Ni lagi satu yang membangkitkan kemarahan aku
Dah byk kali kot aku received sms camni
Received from +6285255841706
"Ni pakcik (or makcik) guna kad org, tolong isikan pakcik topup RM30 di nombor baru pakcik 0128105169 pasal pakcik ada kes di balai polis. Boleh tak cepat sikit beli"

Sebab aku bengang:
1. Beberapa sms yg aku dapat, ayat serupa jer..copy and paste..yang beza cuma dari pakcik or makcik..agak2 la kalu nak menipu pun..ayat kasi tukar la..
2. Nak topup tak agak2..terus RM30..nape ko xmntk RM2, RM5 or paling byk pn RM10..pandai nak pow org smp 30hengget..adik aku mntk topup pn aku isi 10hengget jer..
3. Ko ada kat balai polis..kalu ko nak guna phone, pinjam la pak polisi nyer telefon..telefon telekom lagi..xde ko pk nak bayar bill..xyah ko fikir2 credit ko abis..coverage pn terjamin..confirm xde sangkut2..yang ko sibuk nak suh org topupkan utk ko nape????!!!
4. Kalu ko malu nak guna telefon polis, ko g cari public phone..suro ahli keluarga ko tepon jer kat balai polis tu..takde duit syiling?? ko mintak abg polis tu 20cent..cakap ngan die, nnt anak ko datang ko ganti balik..
5. Tiap kali dapat sms, mesti dari nombor yang pelik2..contoh yang macam kat atas tu..
6. Ko dah mntk tolong org suro topup kan, pastu ko boleh plak suro cepat sikit beli..amboi2..dah la ko xkenal sape yg ko mntk tolong topup..nak suro cepat lak tu..bukan main lagi yek..abis nnt camne ko nk bayar blk kat tukang mentopupkan tu???? Ha jawab2!!!...
....abis pahala aku ari ni....
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment