Wednesday, November 24, 2010

Luahan sang suami: Siri 3

Harini bemulalah training half marathon aku.. rs mcm dh lama tak training, yelah,br lps baik demam so aku berehat selama 2 minggu.. lokasi training utk kali ni di kepong.. aku suka tmpat ni sbb byk awek cun dan rmai couple tgh beromen so aku blh jd pegawai agama bg membendung gejala maksiat yg sedang mengular dikalangan masyarakat skrg.. mcm uztaz plak aku kan.. padahal aku sama naik cuci mata.. hahaha.. since dh lama tak training aku berjaya abiskn 5km je.. brlah brtambah stamina dan tenaga batin aku... mesti isteri aku gembira dan puas mlm esok.. hihihi.. untuk tatapan 18 tahun keatas saja ok, bdk bawah umur sila baca entry lain.. kalo bersama penjaga atau dgn kebenaran ibubapa dibenarkan membaca.. hihih.. this sunday aku ada tournament kt bukit jalil.. kalo tak training sure pengsan tgh jln.. target mng mmg jauh sekali, target aku cuma tak sesat mcm UM Running aritu.. hahaha.. nnt i update pasal results di bkt jalil nnt ok.. sekian saja entry luahan dari suami siri 3.. jumpa lagi di siri akan dtg di hari dan waktu yg sama dlm rancangan di mana joe jambul!! Bye..

P/s: teringin nk pakai adizero..
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment