Monday, November 29, 2010

Luahan sang suami: Siri 5

A0215 hanya tinggal kenangan.. kemenangan yg diharapkan oleh Majlis Sukan Negara punah segalanya, hancur luluh harapan setinggi gunung pegawai2 atasan melihat ku merangkul emas.. tapi apakan daya.. aku telah cuba sedaya upaya, jam loceng ku tak berbunyi, aku tak bangun pagi tu.. terbabas sampai 8am.. flag off pukul 7.30am, nak lari apanya.. sambung tido jelah.. bodoh kan aku.. hahaha.. ini semua gara2 melepak tengah2 malam sampai pukul 3pagi tengok bola.. tp bagi aku sbb utama aku tak bangun pagi adalah jam loceng ku, oleh kerana kecewa yang amat mendalam dgn jam locengku, aku dah campak kan jam locengku ke luar.. padan muka dia walaupun pada hakikatnya jam loceng pun aku tak pernah ada.. hahahah.. Oleh kerana frust dgn jam locengku, lps je bgn tidur, aku trus ajak wife aku pergi OU, lunch trus mkn tom yam.. yam!yam.

Lepas tu layan harypotter yng aku buat2 layan mcm best.. padahal aku tak layan pun harrypotter ni, saja je nk menjaga hati wife aku ni.. hahaha.. Kesimpulannya utk entry ini, marilah kita bersukan sambil makan tom yam.. tata! Jumpa lagi!
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment