Thursday, November 18, 2010

Luahan sang suami

Waktu ni aku tgh menunggu isteriku bt facial kt the curve.. slalunya take 2 hours nk siap.. nk g spa fully booked plak.. time ni pun blh full, kalo tak sedap2 jgk badan ni diurut oleh wanita yg sure cantik.. hahahha.. mujur ada sofa kt curve ni, blh aku tumpang ddk n tido sekali.. cptlah isteriku.. demi isteri trcinta punya pasal sggup ku tunggu rs lama n bosan nk mampus.. abis satu the curve ni aku pusing.. smpai smua kedailah aku masuk.. siap diorg blh kenal aku lg.. nmpak sgt memerhatikan gerak geri aku.. igt aku nk curi brg ke.. hahha.. layan jelah gambo2 aku sdg menuggu wife aku ni.. lps ni nk minta dia belaja aku g HRC.. aku dh lama mengidam hambuger.. ok yek isteriku.. syg kamu..!!
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment