Saturday, November 27, 2010

Luahan sang suami: Siri 4

Ibu mithali tak isteriku berdasarkan gambar di atas? Mithali kan.. mcm penyanyang je kan.. adakah ini lakonan semata2 atau mmg isteriku pndai melayan anak2 kecik smpai trtido dibuatnya.. lena anak buah aku ni diatas pangkuan isteriku.. jeles pun ada.. hahaha.. pesanan buat isteriku, nnt kalo dah ada anak, tanggungjawab trhadap suami jgn diabaikan ok.. pastikan kemahuan zahir dan batin ditunaikan spt biasa.. hahaha.. anak buah aku ni atau lebih dikenali aliya@mada demam, kesian dia dh 2 minggu tak baik lg.. dh dpt jumpa mak uda dia barulah dia ok skit.. tak nak renggang langsung dgn makcik dia, cemburu i tau.. huhuh.. harini jiran sblh rmh mak aku kt gombak ni ada kenduri kahwin.. anak yang bongsu sekali.. tahniah kak kiah.. anda sgt cun arini! Menyesal i terima pinangan u dulu.. hahaha.. lps ni i nak pergi training half marathon, esok dah race! Bolehkah aku mncapai pingat emas yg diharapkan oleh majlis sukan negara? Kita tunggu saja esok.. tungguuuuuuu....... sekian saja dari saya.. Tata..!
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

Post a Comment